}

Site-ul nostru folosește cookie-uri. Click aici pentru a citi politica noastră referitoare la cookie-uri. Accept

☰ Meniu
 

COSMETICE PROFESIONALE ANGRO.



DIRECT DE LA PRODUCĂTOR.

Ai întrebări?

Sună la: +(40) 720 797 081

 
 
Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Pentru a veni in ajutorul dumneavoastra, in cadrul acestei sectiuni am intocmit o lista cu raspunsuri la cele mai frecvente intrebari privind implementarea proiectelor. Va invitam sa le consultati atent si veti observa ca veti gasi o multime de informatii importante si utile. Daca totusi aveti nelamuriri sau aveti nevoie de informatii ulterioare ale caror raspuns nu se regasesc mai jos, nu ezitati sa ne scrieti la adresa de mail office@nicodemo.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp.

 
 

1. Care este obiectul vostru principal de activitate?

Preferam sa spunem ce NU suntem: NU suntem importatori, distributori sau intermediari, ci suntem UNICII REPREZENTANTI DIRECTI ai acestor producatori.

Obiectivul nostru este de a va oferi in exclusivitate achizitii in cele mai bune conditii.

^ Inapoi sus
 

2. Ce firme reprezentati in exclusivitate?

Dupa aproape un deceniu de activitate, prin colaborarea noastra, ne mandrim cu firmele de renume precum Roial (producatorul lider in Europa de produse pentru coafura si cosmetica), Labor Pro (cel mai mare depozit din Italia de accesorii si aparatura pentru coafura si cosmetica), Biemme (cel mai mare producator din San Marino de incalzitoare de ceara pentru epilat), Emmeci Cosmetici (producatorul de ceara de epilat si creme cosmetice profesionale), Gamma Piu’ (producatorul de uscatoare si placi de par profesionale).

 

Ulterior in baza noastra de date exista in permanenta peste 20 de producatori internationali de articole profesionale, predominant italieni, dispusi sa va propuna o gama larga de produse si aparatura profesionala.

 

In cel mai scurt timp ofertele primite de la producatori vor fi analizate in prealabil de catre resposabilii nostri si discutate cu conducerea firmei dvs pentru a gasi cea mai buna solutie, toate fara perceperea vreunei taxe.

^ Inapoi sus
 

3. Vreau sa incep o noua activitate de comert cu produse pentru coafura si cosmetica, cu ce ma puteti sprijini?

Va permitem sa achizitionati produse, accesorii si aparatura profesionala direct de la producatori in cele mai avantajoase conditii, noi fiind prima si cea mai importanta firma din domeniul.

^ Inapoi sus
 

4. Cum ma puteti sprijini avand in vedere ca sunt deja importator cu experienta pe acest segment?

Avand in vedere ca in baza noastra de date exista in permanenta peste 20 de producatori internationali de articole profesionale, am devenit astfel un reper pentru excelenta in modul de abordare si rezolvare a problemelor supuse atentiei noastre si suntem recunoscuti de catre mediul de afaceri pentru sarguinta noastra in finalizarea in cele mai bune conditii a unei colaborari cu partenerii nostri de afaceri.

 

Ca urmare va oferim consultanta GRATUITA in ceea ce priveste ofertele, studiul de piata referit la un anumit produs sau categorie, transportul international/intern, actele necesare pentru achizitii intracomunitare si bineinteles vom fi cel mai bun sprijin pentru orice comunicare intre firma dvs. si producatorul extern.

 

Pentru importatorii mai exigenti cu o retea de distributie bine structurata, marea parte din produse si aparatura profesionala pot fi prelucrate si livrate in sistemul ’’Private Label" cu denumirea si estetica personalizata.

^ Inapoi sus
 

5. Cum putem sa ne asiguram ca o sa avem intr-adevar un contact direct cu producatorii respectivi?

Pe acesta pagina puteti gasi orice informatii si date de contact despre majoritatea firmelor pe care le reprezentam, iar acest aspectl ar trebui sa va ofere cea mai buna trasparenta.

In orice caz cea mai buna dovada va fi in momentul in care o sa primiti conditiile de vanzare extrem de avantajoase.

^ Inapoi sus
 

6. Care vor fi procentele de discount care o sa le primesc, respectiv procentele de adoas pe care le voi putea adauga?

Colaborand cu producatorii directi, in calitate de importatori directi, puteti beneficia de reduceri substantiale fata de pretul de vanzare, care va vor permite folosirea unui adaos de la 50% pana la 400%, garantandu-va calitatea serviciilor care se datoreaza multor ani de experienta a producatorilor respectivi.

^ Inapoi sus
 

7. Facturile de la marfa comandata de catre cine vor fi emise?

Avand in vedere ca, colaborarea cu producatorii va fi intr-adevar directa, iar dumneavoastra veti fi importatori directi, facturile vor fi emise direct de producator catre firma dumneavoastra, FARA vreun intermediar.

^ Inapoi sus
 

8. Am nevoie de acte speciale pentru a efectua o achizitie directa de la acesti producatori?

Dupa ce ati infiintat o societate comerciala, inregistrata in scopuri de TVA si intentionati sa desfasurati operatiuni intracomunitare, trebuie sa solicitati organelor fiscale competente inscrierea in Registrul operatorilor intracomunitari, inainte de efectuarea respectivelor operatiuni.

 

In vederea inregistrarii in Registrul operatorilor intracomunitari, persoana inregistrata in scopuri de TVA, trebuie sa completeze si sa depuna la organul fiscal competent formularul (095) "Cerere de inregistrare in/radiere din Registrul operatorilor intracomunitari".

 

Menzionam in continuare ca incepand cu data de 1 august 2010, persoanele care nu figureaza in Registrul operatorilor intracomunitari nu pot avea un cod valabil de TVA pentru operatiuni intracomunitare, chiar daca acestea sunt inregistrate deja in scopuri de TVA conform art. 153 sau 1531 din Codul fiscal.

^ Inapoi sus
 

9. Cine se va ocupa organizarea ridicare marfii ?

Organizarea logistica a transportului va fi complet in sarcina noastra si fiecare importator este liber sa aleaga firma transportoare care crede de cuviinta, in cazul in care aveti unul de incredere. In cazul contrar va putem sfatui si in acest sens cu anumite firme de incredere care au dovedit in timp promptitudine si seriozitate in serviciile de transport oferite la diversi importatori.



^ Inapoi sus
 

10. Cum pot primi materiale informative si liste de preturi producatorilor pe care ii reprezentati?

Avand in vedere ca toate informatiile care o sa le primiti vor fi in sistem EN-GROS, va trebui sa realizati profilul  firmei dvs. cat mai complet si o eventuala adresa a site-ului oficial al firmei dvs. si sa-l trimite-ti la adresa de mail office@nicodemo.ro .

Informatiile care le primim de la dumneavoastra vor fi trimise catre producator, care in cel mai scurt timp ne va raspunde cu un accept sau un refuz la trimiterea materialelor informative si respectiv a listelor de preturi.

Daca raspunsul va fi positiv, materialele informative vor fi livrate la adresa dorita de dvs. in cel mult 48h prin curier rapid; in schimb listele de preturi le veti primi prin posta electronica la o adresa de email autorizata de dvs.

Mentionan faptul ca toate informatiile, mai ales listele de preturi, vor fi in sistem EN-GROS, de aceea va trebui sa le utilizati numai in interiorul firmei si vor fi trimise regim de confidentialitate.

^ Inapoi sus
 

11. Care este demersul pentru o comanda ?

Totul sa va desfasura in 4 etape principale din momentul in care ati hotarat ce produse/articole sunt potrivite pentru dvs:

1)    Impreuna cu listele de preturi primiti si formularele de comanda aferente pe care trebuie sa le completati in funtie de comanda dorita. Avand in vedere ca multe firme efectueaza extra-discounturi pe cantitate, noi in momentul in care primim o comanda, o controlam si va vom cere o confirmare a comenzii respective.

2)    Dupa confirmarea dumneavoastra, noi prelucram comanda in limba originala a producatorului, dupa care apoi o trimitem producatorului cu care ati decis sa colaborati insotita de datele fiscale ale firmei dvs.

3)    Dupa aproximativ 48/72 de ore, veti primiti factura proforma direct de la producator, dupa care dvs. veti fi rugat sa efectuati plata prin transfer bancar si sa confirmati plata respectiva trimitand la adresa de email claudio@nicodemo.ro o copie dupa op-ul emis de banca dvs.

4)    In aproximativ 48/72 de ore, primiti data definitiva de incarcare, dupa care va urma organizarea transportului pentru marfa respectiva.

 

Acestea sunt etapele generale, dar fiecare producator are regulile lui proprii, care pot sa difere intr-o mica masura de la un producator la altul, de aceea trebuie luat in calcul faptul ca un producator poate sa nu urmeze cu strictete etapele de mai sus. In orice caz veti fi la curent cu demersul corespunzator fiecarui producator si nu veti intampina nici o problema pentru a duce la bun sfarsit achizitia respectiva.

^ Inapoi sus
 

12. Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de confidentialitate a informatiilor, datele dvs. personale vor fi comunicate numai producatorilor cu care ati decis sa colaboratu si vor fi folosite doar in acest scop.

Datele de contact precum numele administratorului si adresa de email vor fi utilizate in alte scopuri,doar cand acest lucru este acceptat explicit de dumneavoastra, pentru a va tine la curent cu toate noutatile si ofertele prin abonarea la newsletterul nostru.

^ Inapoi sus
 
 
 

Despre noi

Succesul serviciilor noastre este datorat faptului că oferim toate secretele profesionale, dobândite în mulți ani de activitate, care vă vor fi dezvăluite într-un program de achiziție cat mai simplu, mai clar și mai convenabil.

 
Despre noi

Intrebari frecvente

Pentru a veni în ajutorul dumneavoastră, în cadrul acestei secțiuni am întocmit o listă cu răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate se serviciile și produsele pe care le comercializăm.

 

 
Intrebări frecvente

Multimedia

Vă invităm să vizitați sectiunea noastră Multimedia, unde veți putea vizualiza mai multe filme de prezentare pentru diferite produse profesionale din catalogul nostru.

 

 
Multimedia